طرح جدید ایرانسل پیام پیشواز نام دارد
جملات زیبا و خرید شارژ، پرداخت قبوض
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
طرح جدید ایرانسل پیام پیشواز نام دارد

طرح جدید ایرانسل پیام پیشواز نام دارد

شاید بسیاری از کاربران ایرانسل را با اینترنت نسل سوم آن و یا کلکسیون آهنگ های پیشواز آن و یا تعرفه های پایین بشناسند و حالا وقت آن رسیده که سرویس جدیدی از ایرانسل را به شما دوستان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

پیام پیشواز، بله درست شنیدید پیام پیشواز ایرانسل نام سرویس جدید این اپراتور می باشد که با شعار کاهش هزینه های مشترکین برای تهیه شارژ ایرانسل پا به عرصه رقابت نهاد، سرویسی که همانطور از نامش برمیاید اینبار با یک پیام متنی و نه آهنگ به استقبال شخص تماس گیرنده به سیم کارت شما میرود.

موارد استفاده از این سرویس بیشمار است مثلاً وقتی در دسترس نیستید یک پیغام خاص برای شخصی که با شما تماس میگیرد نمایش داده شود و یا با یک پیام آموزنده به استقبال مخاطب خود بروید و هزار تا چیز دیگه ....

یکی از مهمترین ویژگی های این سرویس می توان به کاهش مصرف شارژ ایرانسل در مواردی که مخاطب شما در سفر بین المللی می باشد اشاره کرد.

طرح جدید ایرانسل پیام پیشواز نام دارد که برای اولین بار در ایران عرضه میشود. با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

ایرانسل اعلام کرده است که عملکرد این سرویس مشابه آهنگ پیشواز می باشد با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

شما می توانید با اشتفاده از این سرویس در حالی مشترک تماس گیرنده منتظر پاسخ شماست پیغامی را برای او به نمایش در آورید ، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد . این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد .جمله ای با مضمون از وبسایت ایتور شارژ تهیه نمایید.

یکی از موارد پرکاربرد این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و ارسال پیامک را کاهش دهند .

شارژ ایرانسل

برای ثبت نام ، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد ، و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل ، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد . با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

امید است که در این مقاله کوتاه روش فعال سازی این سرویس را آموخته باشید و همچنین در استفاده بهینه از شارژ ایرانسل سیم کارت خود کوشا باشید.

منبع: پیام پیشواز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: